sista kvällen av frihet

imorgon börjar skolan igen. men jag är ändå inte helt nere, känns skönt att det är sista terminen på trönninge och att jag snart får börja på gymnasiet! hihi. just nu sitter jag i sängen och ska alldeles strax sätta på Sex And The City. ska ligga på spikmattan en stund också. men först måste jag packa ihop mina grejer för imorgon ska jag ju till mamma! hon hämtar mina saker här någon gång under dagen. jag ska nämligen till stan och bränna pengar. haha härligt! sen ska jag nog träna. men nu ska jag fixa resten. är så glad över att min blogg kanske kommer tillbaka snart! saknar den.. knappt några vet ju att denna bloggen finns! 13 läsare idag. illa! men har ju inte direkt gjort reklam för den heller. vill ju inte förvirra om jag får min gamla tillbaka! bara några har jag sagt till.



godnatt och håll tummarna för att jag får tillbaka min blogg imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg/hemsida?♥

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0